Jackson Hole - Elst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ronald en Yvonne Otte - WaarBenJij.nu Jackson Hole - Elst - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ronald en Yvonne Otte - WaarBenJij.nu

Jackson Hole - Elst

Door: Ottesmid

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Yvonne

26 Mei 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Intussen zijn we alweer een week thuis. Maar hierbij toch nog even onze laatste etappe.

Vrijdag hadden we een aardig lange rit van Jackson Hole naar Salt Lake City. We hebben onderweg heerlijk weer gehad en hebben genoten van alle mooie uitzichten. De sneeuw hebben we definitief achter ons gelaten. We zijn onder andere door het Wasatch National Forest gekomen. In deze tijd van het jaar is alles nog zo mooi groen.
Iets ten noorden van Salt Lake City zijn we bij een Dinosauruspark geweest. Er is een museum en buiten staan 100 dinosaurussen verspreid door het park. In het museum hebben ze 2 soorten dinosaurussen die net echt zijn. Ze bewegen en maken veel geluid. Erg leuk om te zien dat kinderen vragen "is hij echt?". Ze beginnen zelfs te praten tegen de dieren, zols "T-Rex, je bent mijn beste vriend".
Onze laatste avond gegeten in het centrum van Salt Lake City bij een Weens restaurant. Was erg lekker, spätzle en rode kool bij het eten in plaats van friet.

Zaterdag was het dan zover. Na het inleveren van de huurauto hebben we ingechecked voor onze vluchten naar Minneapolis en Amsterdam. Uiteraard ging het niet geheel vlekkeloos. Bij het poortje alle riemen af, sleutels uit broekzakken, schoenen uit (!), maar helaas ging het bij Yvonne mis. Vervolgens word je apart gezet, krijg je een verhoor en wordt je compleet gescreend. En wat bleek, haarclip vergeten uit te doen! Verder hebben we gelukkig geen problemen meer gehad.

Zondag middag rond 12.15 uur zijn we geland. In recordtempo zijn we door de douane gegaan en hebben we de koffers opgehaald. Om 12.45 uur stonden we al buiten en rond 14.30 uur waren we thuis.

Intussen zijn we allebei alweer een paar dagen aan het werk en kijken we terug op een prachtige vakantie. Aan de film wordt hard gewerkt en de foto's moeten nog worden ingeplakt. Voor iedereen die geïnteresseerd is zijn de foto's digitaal al voor iedereen te zien op onze fotowebsite
picasaweb.google.com/ottesmid

We willen via deze weg ook iedereen hartelijk bedanken voor de reacties. We hebben ze met veel plezier gelezen.

Tot ziens en groetjes van
Yv en Ro

• 26 Mei 2008 - 17:27

Paul En Elly:

Fijn dat laatste stukje reis verslag. Kon natuurlijk niet wachten en heb al vast even op Picasa gekeken. Wat een prachtige foto's wat een prachtig land. Zal er komend weekend echt even voor gaan zitten (tijd zat dan hebben we toch vakantie).

Groetjes,

Paul en Elly

• 26 Mei 2008 - 21:24

Roger:

En welke mafkees moest, terwijl jullie nog niet eens de kans hadden gekregen om uit te pakken, jullie gelijk bellen?

Sorry!! Maar het was voor een (Het) Goed(e) Doel. En over doelen gesproken: tot vrijdag de 13e. Hup Holland!

En Ronald? Wat zei jij tegen de T-Rex?

Natuurlijk: GET IT ON!!

Ook met de volgende reis zal ik jullie digitaal vergezellen.