De reis gaat bijna beginnen... - Reisverslag uit Elst, Nederland van Ronald en Yvonne Otte - WaarBenJij.nu De reis gaat bijna beginnen... - Reisverslag uit Elst, Nederland van Ronald en Yvonne Otte - WaarBenJij.nu

De reis gaat bijna beginnen...

Door: Ottesmid

Blijf op de hoogte en volg Ronald en Yvonne

14 Mei 2011 | Nederland, Elst

Beste lezers,

Gisteren, vrijdag 13 mei 2011, was voor ons een zeer geslaagde trouwdag.
Een kleine groep daggasten, en zelfs een verdubbeling daarvan tijdens het ja-woord. Mede door de gasten is het voor ons een onvergetelijke dag geworden.
Ook het weer werkte prima met ons mee. Het was vrij zonnig, droog en zelfs de temperatuur was goed. Voor het maken van de fotoreportage was dit weer perfect. De officiële foto's zijn er natuurlijk nog niet, maar er waren nog meer mensen met camera's. We hebben een aantal foto's op deze site geplaatst.

Nu is het tijd voor onze huwelijksreis.
Maandagochtend om 10.45 uur zullen we vanaf Schiphol vertrekken naar Houston. Daar zullen we na een vlucht van ruim 10 uur aankomen. Dan de douane door, auto ophalen en naar ons overnachtingshotel rijden in de buurt van de snelweg.
Dinsdag zullen we dan doorrijden naar New Orleans aan de zuidkust, het echte startpunt van onze reis.

We zullen de Mississippi volgen tot aan Memphis. Dan gaan we oostwaarts via Nashville, door de Great Smokey Mountains en Shennondoah NP naar Washington aan de oostkust. Per trein zullen we dan verder reizen naar Philadelphia en onze eindbestemming New York.

De komende 3 weken zullen we jullie weer op de hoogte houden van onze belevenissen in Amerika.

Tot snel en groetjes,
Ronald en Yvonne

• 14 Mei 2011 - 20:47

Jan En Trudi:

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en een goede reis.

• 14 Mei 2011 - 21:25

Annelies:

Hallo Ronald en Yvonne. Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Prachtige foto's en een stralend bruidspaar met zonnig weer!
    Geniet van jullie vakantie. Groeten. Annelies.

• 14 Mei 2011 - 21:44

Ilse:

Bij deze feliciteer ik jullie nog snel even met jullie huwelijk, jullie zijn een mooi paar hoor!
    Wij wensen jullie een mooie huwelijksreis toe, mijn kaartje is nog onderweg maar die zien jullie pas na de reis.

• 15 Mei 2011 - 03:58

Max En Ellen,:

Hoi Ronald en Yvonne,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Jullie hebben in ieder geval een mooie reis voor de boeg. Wij zijn ook via Houston gevlogen en hebben ook daar de auto gehuurd. De verhuurbedrijven zijn met een pendelbus (gratis) te bereiken. Je loopt de hal uit in Houston naar het overdekte dek, waar de pendelbussen staan. Dan is het 5 minuten met het busje en je staat bij de verhuurbedrijven. Laat je niet afschepen met een kleinere auto. Wilden ze bij ons ook doen, maar heb gezegd dat we een grote auto nodig hadden. Ineens konden we wel uit diverse grote auto's kiezen, dus ... voet bij stuk houden.
    Hopelijk hebben jullie geen last van de overstromingen, want langs de Missisippi is het op het moment behoorlijk mis.
    Veel plezier, we zien elkaar net niet in New York, gaan wij volgende week heen.

Groetjes,
    Max en Ellen

• 15 Mei 2011 - 08:35

Roger:

This is Houston. Is the young married couple ready for take-off?

Heel veel plezier in the USA and don't forget to wear your blue suede shoes!

Groetjes, Roger

• 15 Mei 2011 - 08:57

Betsie En Wim:

We wensen jullie een zeer goede reis .
    En vooral geen problemen.

• 15 Mei 2011 - 08:59

Pa En Ma:

Wat zijn jullie toch weer druk bezig met het verslag voor de vakantie en ook al mooie foto's geplaatst, petje af hoor.Geweldig.

• 15 Mei 2011 - 09:41

Piet En Jolanda:

nog van harte gefeliciteerd uit zeeland we wensen jullie een goeireis en heel veel plezier en tot gauw ik volg jullie grt piet en jolanda

• 15 Mei 2011 - 12:59

Elly:

Wat geweldig leuk dat er een aantal trouwfoto's op deze site staan.
    Fijn dat jullie een fijne trouwdag hebben gehad en nu op naar een geweldige huwelijksreis. Hele fijne vakantie, geniet ervan en we zullen jullie zeker volgen.

Groetjes, Elly

• 15 Mei 2011 - 13:17

Frans En Riet:

Hoi Ronald en Yvonne, hierbij willen we
    jullie van harte feliciteren met jullie huwelijk, en hopen dat jullie heel lang gelukkig en gezond mogen blijven.
    En verder nog een hele mooie huwelijks reis naar amerika.

Groeten van Frans en riet

• 15 Mei 2011 - 19:38

Betsy M.:

Wat zijn jullie mooi en wat stralen jullie!
    Een geweldige reis gewenst!
    En niet stiekem naar Reno gaan, hè.....

• 17 Mei 2011 - 08:22

Coen Nicole En QBK:

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Mooie huwelijksreis!!!! Liefs Coen Nicole Quint Brent en Kjelt van Riel